Czekoladowa posypka - Wibo WOW Sand Effect nr 2

data wpisu 18 stycznia 2014 | 73 komentarze

Witajcie!

W pierwszej chwili wchodząc dzisiaj na bloga myślałam, że pomyliłam adresy!? :D Jak na razie nie przyzwyczaiłam się jeszcze do tych zmian, ale z biegiem czasu na pewno się to zmieni ;) Dzisiaj, jak co sobotę mam dla Was kolejny lakier z mojej kolekcji. Tym razem będzie to matowy piasek z serii WOW Sand Effect od Wibo, który ostatnio dość często pojawia się na blogach ;)



Moja przygoda z tym lakierem zaczęła się podczas ostatniej promocji -40% w Rossmannie, jednak na przetestowanie czekał aż do teraz. Odcień o nr 2 to brązowy piasek przypominający mleczną czekoladę. Według mnie to najładniejszy odcień z całej matowej serii piasków. Na drugim miejscu jest czerwień, która też niedługo się pojawi. Wszystkie moje koleżanki były zachwycone tym lakierem i od razu chciały go mieć :)



Jeśli chodzi o aspekty techniczne, to na dokładne pokrycie płytki paznokcia standardowo potrzeba 2 warstw, które dość szybko wysychają. Trwałość podobna do innych piasków z tej firmy, na moich pazurkach spokojnie utrzymuje się ok 5 dni, co dla mnie jest zadowalającym wynikiem. Czasem zdarza się, że już drugiego dnia można odnotować małe ubytki na końcach, ale to wszystko przez niesprzyjające warunki :) Zmywa się oczywiście średnio przyjemnie, ale wydaje mi się, że schodzi nieco łatwiej, niż typowe brokatowe piaski, choćby z tej samej firmy.




Podsumowując: Czekoladowy piasek od Wibo w matowym wydaniu szczególnie mnie zauroczył i na pewno co jakiś czas będzie pojawiał się na moich paznokciach ;)

Jestem ciekawa, czy wolicie brokatowe czy matowe piaski? ;)

73 komentarze

  1. wygląda w miarę ładnie, choć średnio lubię ciemne kolorki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja akurat wolę ciemniejsze kolorki ;)

      Usuń
    2. Nie mój kolor, na Twoich pazurkach wygląda bardzo dobrze :)

      Usuń
  2. piękny :)
    mam go ale jeszcze nim nie malowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Smakowicie wygląda, przyznaję :D

    OdpowiedzUsuń
  4. kolor bardzo przyjemny, ale proszę, proszę, jakie tu widzę zmiany ;) bardzo ładnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawie wygląda piasek w takim kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. do mnie jakoś matowy piasek nie przemawia, może jak znajdę jakiś dla siebie odpowiedni to się przekonam ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. lubię piaski ale wolę te z brokatem.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda ładnie, naprawdę ładnie. Na tyle ładnie, że jestem bardzo ciekawa tej czerwieni (a piaskowe lakiery podobają mi się na pewno nie często ;) )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czerwień czeka w kolejce na przetestowanie, też jestem ciekawa jak będzie wyglądał ;)

      Usuń
  9. Prezentuje się bardzo ładnie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygląda super, jednak jeśli chodzi o piaski to bardziej podobają mi się żywe i intensywne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nawet fajnie wyglądają chociaż ja chyba wolę błyszczące lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zazwyczaj też, ale te matowe też coraz bardziej mi się podobają ;)

      Usuń
  12. piękny jest - ja mam czerwony brokatowy i wiem ze na nim się nie skończy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam już kilka piasków, ale rodzina cały czas się powiększa ;)

      Usuń
  13. Mam brokatowy piasek Wibo ale nadal go nie użyłam, muszę wreszcie go wypróbować bo już chyba z 3 miesiące czeka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. wow fajny!!! JA UWIELBIAM PIASKOWE LAKIERY!!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny jest! :) Ja chyba nie umiałabym wybrać pomiędzy brokatowymi lub matowymi, obie wersje mi się podobają. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie w sumie też, ale nieco bardziej skłaniam się ku brokatowym ;)

      Usuń
  16. Świetny kolor, ciekawy efekt na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładnie wygląda na Twoich paznokciach. ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Szata graficzna bloga - bardzo na +
    Gratuluję :)
    A co do lakieru - szczerze mówiąc kolor mi się niezbyt podoba w takim wydaniu - czyli kolor ok ale nie jako piasek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam właśnie odwrotnie, gdyby to nie był piasek, to kolor niezbyt by mi się podobał ;)

      Usuń
  19. Ładny ! Ja posiadam z tej serii granat i ciemną czerwień ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. zdecydowanie wole matowe, a ten Twój to bardzo ładny :) przyznam szczerze że tego wcześniej nie widziałam miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  21. oo muszę sobie taki kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Gdy po raz pierwszy widziałam go u kogoś na blogu nie spodobał mi się, ale teraz jestem co do niego całkowicie przekonana. Bardzo mi się podoba i jeżeli zobaczę go w jakimś Rossie to na pewno go kupię!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie miałam podobnie, widząc go na kilku blogach coraz bardziej zaczynał mi się podobać ;)

      Usuń
  23. uwielbiam piaskowe lakiery, ale strasznie ciężko się je zmywa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten zmywa się odrobinę łatwiej, niż brokatowe odpowiedniki ;)

      Usuń
  24. Lubię piaski, a ten bardzo ładnie wygląda na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Tego akurat nie mam, ale te brokatowe piaski z tej serii bardzo lubię.

    OdpowiedzUsuń
  26. Brązy w piaskach to nie dla mnie, ale lubię je w kremowych wykończeniach. Też się nie mogę napatrzeć teraz na Twojego bloga :) Naprawdę ładna zmiana :)

    OdpowiedzUsuń
  27. ja lubię te i te z brokatem :)

    ps. zapraszam na nowy post

    OdpowiedzUsuń
  28. swietnne te pazurki!

    a nowy wyglada bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  29. mnie się nie podobają piaski matowe ;) Wolę te z brokatem;p

    OdpowiedzUsuń
  30. ja wolę jednak piaski z delikatnym połyskiem :)
    piękny wygląd bloga!

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajnie prezentuje się ten kolor piasku ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. lubię piaski zarówno matowe, jak i brokatowe, ale ten kolor mi się nie podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Błotko! :)
    Ładna zmiana bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  34. bardzo fajny kolorek ...podoba mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Na promocji w Rossmannie kupiłam czerwony piasek tej serii, ale jeszcze nie nakładałam go :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Uwielbiam piaski z Wibo<# ten mam również i teraz bardzo chętnie maluję nim pazurki.

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękny masz teraz nagłówek ;) a piaskowy lakier bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Mam go i ja, ale tak szczerze to mnie te matowe mało zauroczyły. Wolę brokatowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. interesujący produkt.
    nigdy nie miałam styczności z takimi lakierami i przymierzam się do ich wypróbowania ;)
    + dodaję do obserwowanych ! ; )

    OdpowiedzUsuń
  40. Uwielbiam te piaski z Wibo, nawet im się udały, ładny kolorek :)
    Pozdrawiam i obserwuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście te piaskowe serie lakierów bardzo im się udały ;)

      Usuń
  41. Z matowych piasków ten mi się podoba naj naj w świetle dziennym, wtedy robi się z niego taka kawa z mlekiem. :) Ale zdecydowanie wolę brokatowe piaski, dlatego ten powędruje w świat niedługo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na razie to też mój ulubiony z matowych piasków, ale jednak bardziej skłaniam się właśnie ku tym brokatowym ;)

      Usuń
  42. Bardzo lubię ten lakier i kolor, wypatrzyłam go na którymś bloku chwilę przed tą promo -40% i specjalnie po niego i Holo poszłam i dostałam :) Bardzo przyjemny lakier i mi się szybciutko zmywa, za to go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  43. ale ładne *.* paznokcie jak i lakier :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy pozostawiony komentarz :) Sprawia mi on ogromną radość i motywuje do dalszego działania. Jeśli mój blog przypadł Ci do gustu, zapraszam do obserwacji :) Pozdrawiam :*