Coraz bliżej Święta - Lovely, Snow Dust nr 1

data wpisu 21 grudnia 2013 | 75 komentarzy

Witajcie!

Dzisiaj mam dla Was kilka zdjęć mojego najnowszego nabytku, czyli cudownego piasku z limitowanej, zimowej kolekcji Lovely. Zakochałam się w nim oglądając jego zdjęcia na Waszych blogach i wiedziałam, że muszę go mieć ;D Na szczęście udało mi się kupić ostatnią sztukę :D


Do wyboru mamy 3 odcienie: złoto, srebro oraz biel. Ja wybrałam oczywiście złoto, które idealnie wpisuje się w świąteczny klimat. Jest delikatne i pięknie się błyszczy , a piaskowa struktura dodaje mu niepowtarzalnego uroku ;) 



Jeśli chodzi o sprawy techniczne, to na dokładne pokrycie płytki paznokcia potrzebujemy standardowo dwóch warstw. Trwałość jak najbardziej mnie zadowala ;) Na moich pazurkach spokojnie wytrzymuje ok 5 dni bez odprysków. Kolor również się nie ściera ;) Zmywanie wcale nie jest takie straszne, chyba dlatego, że już przyzwyczaiłam się do zmywania piasków ;)



Podsumowując: Zakochałam się w tym delikatnym odcieniu złota w piaskowym wydaniu. Lakier ten idealnie wpisuje się w świąteczny klimat i na pewno będzie mi towarzyszył w najbliższym tygodniu ;)

A jak Wam się podoba? ;)

75 komentarze

  1. fajny efekt;)

    www.xkarolajnxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super :) Bardzo ładnie się prezentuję własnie szukałam takiego złotego lakieru :D

    OdpowiedzUsuń
  3. mam biały i też jestem z niego super zadowolona, jest śliczny, dobrze się go nakłada i jak na razie wytrzymuje przedświąteczne porządki :) Nad złotym też myślałam, ale niestety już go nie było :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja właśnie zastanawiałam się nad białym, ale w końcu złoto zwyciężyło ;)

      Usuń
  4. Widze, ze wszyscy teraz chorujana te lakiery. Efekt jest przepiekny!!

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny:) ja jakoś nie potrafię malować paznokci tymi lakierami:P ale ostatnio kupiłam wibo piasek i efekt również nie jest chyba taki zły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piaski z Wibo bardzo lubię i efekt jest równie śliczny ;)

      Usuń
  6. na razie mam srebrny piasek z kolekcji zimowej ale ten też kupię :) piękny jest

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładny! Czaiłam się na biały, ale akurat na niego nie trafiłam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z dostępnością mogą być problemy, ale w sumie nie dziwię się, że te lakiery cieszą się dużym zainteresowaniem ;)

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Widziałam i właśnie między innymi dzięki Tobie go kupiłam ;)

      Usuń
  9. Uwielbim go, idelany, świąteczny, cudowny :) tylko to jego zmywanie nie domaga :(

    OdpowiedzUsuń
  10. jeny, on jest piękny.. widziałam go już na kilku blogach i jestem zachwycona :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też zachwyciłam się nim oglądając go na blogach i musiałam go kupić ;)

      Usuń
  11. bardzo ładny kolor ;) idealny na święta ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękny *.* Mogłabym dostać taki na gwiazdkę :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne pazurki! Ciekawy efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ostatnio szukałam ich W Rossmannie, ale niee było :( Efekt świetny :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wzięłam ostatni złoty, ale akurat u mnie były jeszcze białe i srebrne ;)

      Usuń
  15. Piękny :D Byłam dzisiaj w Ross niestety nie było ani jednego :/

    OdpowiedzUsuń
  16. I nie barwi Ci paznokci na pomarańczowo?

    Ładny lakier, ja bym jednak wybrała ten srebrny. :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękny lakier :) Na Święta i Sylwestra będzie jak znalazł :)

    OdpowiedzUsuń
  18. MI nie skradły serca - może dlatego ze kolory 'nie moje' :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Ładny ale ja poluję na biały :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam go i sreberko i uwielbiam te dwa lakiery. Wykończenie na paznokciach są cudowne.

    OdpowiedzUsuń
  21. Złoty mnie nie zachwyca, ale biały lakier z tej serii jest absolutnie cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Złoty mi się podoba, w ogóle ta seria jest świetna ale ja jestem fanką tego białego chyba bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajny efekt. Taki sylwestrowo-karnawałowy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat może mi towarzyszyć przez najbliższe miesiące ;)

      Usuń
  24. Ładnie wygląda, ja mam srebrny ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten piasek jest piękny. Niestety, w pobliskich Rossmannach nie ma śladu po lakierach z edycji limitowanej:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W mojej okolicy jeszcze są, ale niedługo też na pewno się rozejdą ;/

      Usuń
  26. Mam jeden z tych lakierków, w niebieskim kolorze. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Moje serce skradł biały odcień, cudem udało mi się go zdobyć :)

    OdpowiedzUsuń
  28. wolę biały, ale ten taki sylwestrowy :D

    OdpowiedzUsuń
  29. mam wersję białą ale złotko też jest niczego sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękny piasek :D Idealny na święta czy sylwestra :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Chyba będę jedyną osobą, która napisze, że ta kolekcja jej się nie podoba ;) Nie lubię piasków, a te kolory już zupełnie do mnie nie przemówiły ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że jeszcze parę osób się znajdzie, którym się nie podoba ta seria, więc nie jest źle ;)

      Usuń
  32. nie mój kolorek choć na paznokciach wygląda całkiem fajnie

    OdpowiedzUsuń
  33. nie miałam mozliwości jeszcze próbowac tych kosmetyków, ale po przeczytaniu recenzji są godne uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Jest piękny, strasznie mi się podoba! Poszłam do rossmanna z myślą, że go kupię, ale już pustki :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że po świętach będą jeszcze dostępne i może skuszę się na biały ;)

      Usuń
  35. hmm, a ja myślałam, że będziesz narzekać na zmywanie, a tu takiego narzekania nie ma:) hehe piękny efekt:) ja bym ten brokacik wykorzystała do frencha, czerwone paznokcie złote końce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba już przyzwyczaiłam się do zmywania tych piasków, więc tragedii nie ma ;)
      Niezły pomysł z tym frenchem w takiej świątecznej kolorystyce ;)

      Usuń
  36. idealny na świąteczny czas :)

    OdpowiedzUsuń
  37. podoba mi się..hmm zachęciłaś mnie do zakupu :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Pięknie wygląda na pazurkach

    OdpowiedzUsuń
  39. idealny na Święta :D ale na sylwestra też będzie jak znalazł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najbardziej kojarzy mi się ze Świętami, ale na sylwestra też się właśnie sprawdzi ;)

      Usuń
  40. Ale piękny kolor :) Na Sylwestra albo potem na karnawał jak znalazł ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tym bardziej się cieszę, że będzie towarzyszył mi przez najbliższe miesiące ;)

      Usuń
  41. mam taki sam, tylko że czerwony :))

    kurcze..długo schnie :/

    OdpowiedzUsuń
  42. U nas w Rossku takie rzeczy wychodzą z prędkoscią światła

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy pozostawiony komentarz :) Sprawia mi on ogromną radość i motywuje do dalszego działania. Jeśli mój blog przypadł Ci do gustu, zapraszam do obserwacji :) Pozdrawiam :*